NBA atzīst vairākas, iespējams, izšķirošas tiesnešu kļūdas finālsērijas pirmajā mačā (VIDEO)

02/06/2018 10:12
Nokopēts
Cavaliers, Warriors, www.sportazinas.com

Nacionālā basketbola asociācija (NBA) publiskojusi tradicionālās pēdējo divu minūšu atskaites (“Last 2 minute report”), kurās tiek pārbaudīti un precizēti aizvadīto maču pēdējās divās minūtēs pieņemtie tiesnešu lēmumi. Nereti šajās atskaitēs atklājas vairākas arbitru kļūdas, kas atskatoties, varēja izšķirt konkrētā mača likteni.

[post_bet]

Reklāma
Saturs turpinās

Izņēmums nebija arī aktuālās NBA finālsērijas pirmā spēle Oklendā starp Goldensteitas “Warriors” un Klīvlendas “Cavaliers”, kurā pārāka ar rezultātu 124:114 pagarinājumā bija mājiniece. Interesantākie notikumi gan bija vērojami pamatlaika pēdējās minūtēs. Saskaņā ar publiskoto atskaiti, nu jau bēdīgi slavenā epizode 4,7 sekundes pirms pamatlaika beigām, kad pēc “Cavs” spēlētāja Džordža Hila neprecīzā soda metiena atlēkušo bumbu izcīnīja, taču uzreiz pēc tam grozam neuzbruka Dž.R. Smits, varēja noritēt pēc cita scenārija.

Proti, rezultātam esot 107:107, Hila otrā soda metiena izpildes brīdī soda laukumā cīņā par labāku pozīciju par ātru esot ielauzies “Warriors” spēlētājs Dreimonds Grīns. Pēc noteikumiem Klīvlendas aizsargam Hilam būtu jāatkārto savs sodiņš, taču mača laikā šis pārkāpums netika fiksēts.

Atskaitē fiksēts arī vēl viens zīmīgs brīdis, un arī tajā vienu no galvenajām lomām spēlē Grīns. 12,1 sekundi pirms pamatlaika beigām tiesneši kļūdaini neesot fiksējuši mājinieku komandas uzbrucēja pārkāpumu pret Lebronu Džeimsu. Epizodes turpinājumā “Cavs” superzvaigzne piespēlēja Hilam, pret kuru noteikumus pārkāpa Klejs Tompsons un sekoja minētie soda metieni. “Warriors” tajā brīdī bija sasnieguši piezīmju normu, tāpēc ja arbitri būtu fiksējuši Grīna pārkāpumu, uz soda līnijas būtu stājies Džeimss (1p. 10/11).

Visbeidzot publiskots skaidrojums strīdīgajai epizodei 36,4 sekundes pirms pamatlaika beigām, kad caurgājienā devās Kevins Durents, bet viņu apturēja Džeimss. Sākotnēji Durents tika sodīts ar uzbrukuma piezīmi, tomēr pēc atkārtojuma noskatīšanās lēmums tika mainīts, ar piezīmi aizsardzībā sodot Lebronu.

“Tiesneši nebija pilnībā pārliecināti, vai Durenta caurgājiena brīdī Džeimss atradās ārpus aizliegtās zonas robežām. Pēc videoatkārtojuma noskatīšanās apstiprinājās, ka viņš tomēr atradās ārpus tā. Taču tiesneši skatījās arī uz to, vai Džeimss bija ieņēmis atļautu pozīciju. Noteikumi atļauj arī šādu atkārtojumu. Bija redzams, ka Džeimss nav nostājies atļautajā pozīcijā, jo viņa ķermenis vēl atradās kustības virzienā pretī Durentam, kad notika kontakts.”

https://www.youtube.com/watch?v=VnRZD8tNMio

 

logo

Vai vēlaties saņemt paziņojumus par svarīgākajām ziņām