Labāko “Rocket League” automašīnu modeļu apskats

23/12/2021 21:42

“Rocket League” videospēles viens no ļoti svarīgiem aspektiem ir spēlētāja automašīna, taču tās izvēle var nebūt viegla, jo klāsts ir ļoti plašs. Dažas no tām ir pieejamas par velti jau spēles sākumā, bet citas ir iespējams iegūt savā īpašumā spēles gaitā vai iegādājoties par naudu. Lielais piedāvājums ietver atšķirības tādās automašīnas īpašībās, kā vadība un “hitbox” jeb laukums, kas reģistrē sitienu bumbai. Tas ietekmē gan kā automašīna spēj mijiedarboties ar bumbu, gan cik pakļāvīgi var būt tās manevri.

Patiesībā gandrīz katra modelis var būt labs, ja spēlētājs ir apguvis kā to efektīvi izmantot. Vienīgais izņēmums varētu būt “Scarab” modelis, kas vairumam spēlētāju ir netīkamākais variants. Tomēr dažas automašīnas izceļas, it īpaši starp prasmīgākajiem spēlētājiem augstākajos spēles līmeņos. Turpinājumā aplūkosim dažas labākās iespējamās izvēles.

Octane

Lai gan “Octane” ietilpst standarta piedāvājumā un ir pieejama jau spēles sākumā, šis modelis ar lielu atrāvienu tiek uzskatīts par vislabāko. Kopš “Rocket League” nonākšanas pie spēlētājiem 2015. gadā, “Octane” ir bijusi populārākā izvēle gan starp iesācējiem, gan profesionāļiem. Šī automašīna ir iecienīta, jo ar to var veikt asus pagriezienus, tai piemīt lielisks “hitbox”, kā arī gaumīgs dizains. Vēl viens bonuss, lai izvēlētos tieši šo modeli, ir tā virsbūve, kas ir augstāka salīdzinot ar daudzām citām automašīnām. Tas paver lielāku brīvību darbībai ar bumbu gan uz zemes, gan gaisā.

Batmobile

Arī “16 Batmobile”, kas videospēlē tika iekļauts 2016. gada 8. martā, ir iecienīta izvēle augstāka līmeņa spēlētāju vidū. Šis modelis, kam ir dēļa formai līdzīgs “hitbox”, starp citiem izceļas ar visgarāko virsbūvi. Galvenais iemesls, kāpēc tas ir daudzu favorīts, ir tā formas dotā iespēja veikt ļoti spēcīgus un precīzus sitienus. Tā garais un plakanais korpuss var būt izcils instruments bumbas driblēšanai un sitienu veikšanai, atrodoties gaisā.

Jāpiebilst gan, ka “16 Batmobile” šobrīd vairs nav iespējams iegādāties. Tādēļ, ja vien šī mašīna uz spēlētāja konta nav iegādāta jau iepriekš, nāksies gaidīt, kad spēles izstrādātāji “Psyonix” to iekļaus “Item shop” sadaļā. Tikmēr ir vērts apsvērt izmantošanai izvēlēties līdzīga tipa modeļus: “Artemis”, “Centio”, “Mantis” un “Sentinel”.

Dominus

Kad 2015. gada augustā iznāca “Dominus”, tas bija iekļauts lejupielādejamajā saturā kā daļa no “Supersonic Fury” pakas. Pēc tam, kad “Rocket League” ieviesa “Blueprints”, šis modelis kļuva pieejams visiem spēlētājiem par velti. Pieredzējušākie spēlētāji šo automašīnu vērtē kā nākamo labāko aiz “Octane”. Tai ir līdzīgas īpašības kā iepriekš minētajām “16 Batmobile” līdziniecēm. Dažiem spēlētājiem šis varētu būt kompromisa variants, kas apvienotu gan plakano formu auto spēju driblēt bumbu gaisā, gan “Octane” līdzīgās priekšrocības, kontrolējot bumbu pa zemi. Videospēlē ir 20 modeļi, kuru “hitbox” vairāk vai mazāk sakrīt ar “Dominus” un labākie no tiem ir “89 Batmobile”, “Dominus GT”, “DeLorean” un “Aftershock”.

Breakout

“Breakout” ir viena no trim automašīnām, kura kopā ar “Octane” un “Merc” ir spēlē kopš tās pirmssākumiem. Tā ne tuvu nav tik populāra kā iepriekš minētās, bet tāpat spēj gana labi pildīt savas funkcijas. “Breakout” piemīt pamatoti efektīvs “hitbox”, kas ir tikai nedaudz platāka un īsāka “Dominus” versija. Gaisā tā būs smagnējāka, tomēr tā ir gana laba izvēle spēlētājiem, kuriem nav pieejams “Dominus” vai cita līdzīga tipa automašīna.

Lai gan mačos starp augstāka līmeņa spēlētajiem šis modelis ir reta parādība, tas nav ticis izslēgts pilnībā. Sevišķi “freestyle” jeb brīvā stila spēlētāji ir zināmi kā traku manevru izpildītāji, lidinoties pa gaisu tieši ar “Breakout”. Līdzīgākie modeļi šai automašīnai ir “Cyclone”, “Samurai” un “Animus GP”. “Rocket League” iesācējiem, kuri nevar sagaidīt, kad varēs tikt pie kāda konkrēta plakanas virsbūves modeļa, “Breakout” ir teicama alternatīva.

Endo

Šis modelis nāca klajā 2017. gada martā. Tas ir pieejams tikai izmantojot “Blueprints” vai arī iegādājoties no “Item Shop”, kad tas ir iespējams, tādēļ izbaudīt “Endo” priekšrocības ir diezgan sarežģīti. Automašīnas virsbūvi var nosaukt par visu to dažādo veidu kombināciju, tomēr tā ir smagnējāka un masīvāka nekā citiem modeļiem šajā rakstā. “Endo” virsbūve ir garāka  nekā “Octane”, bet platums un augstums ir gana līdzīgs.

Lielākais mīnuss šai automašīnai ir tā manevrēšanas spēja, kas nav tik laba kā “Octane”, “Dominus” vai “Breakout”, taču tas tiek kompensēts ar tā vadību gaisā. Sajūta lidinoties kājām gaisā jeb ar jumtu pret zemi ir lieliska un garākā virsbūve spēj radīt lielāku spēku sitienos, kuri, piemēram, “Octane” modelim varētu sagādāt grūtības. “Endo” vairumā aspektu nav tik laba izvēle kā “Octane”, tomēr tas ir labs variants spelētājiem, kas grib pārmaiņas pēc uzspēlēt ar automašīnu, kura neitilpst standarta kolekcijā.

Aftershock

“Aftershock” tika iekļauta spēlē 2016. gada jūlijā kā daļa no “Rocket League Collector’s Edition”. Lai to iegūtu savā klāstā nepieciešams iegādāties minēto “DLC” jeb lejupielādējamo saturu arī cerot uz veiksmi, to iespējams iegūt kādā no “dropiem”. Šobrīd tas pieejams arī “Item shop”. Šai automašīnai ir “Dominus” tipa “hitbox” un tā ir diezgan ātra priekš smagnējās sajūtas, ko rada tās izskats. Ar šo modeli var izjust teicamu vadāmību, kas to padara perfektu, lai dotos uzbrukumā un gūtu pēc iespējas vairāk vārtus.

Marauder

Ja tiek dota priekšroka spēlei aizsardzībā, tad šī ir īstā izvēle. “Marauder” ir piemērota sevišķi spēlei vārtsarga pozīcijā. Tā bija daļa no “Rocket League Collector’s Edition” lejupielādējamā satura un vēlāk kļuva nopērkama atsevišķi, taču šobrīd atliek cerēt uz tā iegūšanu “dropā”. Šim modelim piemīt “Octane” tipa “hitbox” – tāds pats kā vienai no labākajām automašīnām visā kolekcijā, taču ar kantaināku un masīvāku, tanku atgādinošu virsbūvi. Tas, protams, atspoguļojas arī braukšanā, kas nav tik pakļāvīga. Tomēr tas dod arī savus plusus, jo sitieni šķiet daudz spēcīgāki un tā lielais izmērs spēj nosegt lielu laukumu vārtos, mazinot pretinieku pārliecību par sekmīgu vārtu gūšanu.

Mantis

“Mantis” ir izcila alternatīva, ja ir iecienīts iepriekš minētais “16 Batmobile”. Tā ir pieejama kopš 2017. gada maija un to varēja iegūt vienīgi no “Nitro Crate”, bet pašlaik jāmēģina to atrast “dropos” vai jācer uz tā parādīšanos “item shop”. Patiesībā šī modeļa pievienošana klāstam notika, pateicoties spēlētāju vēlmei pēc automašīnas, kas līdzinātos “Batmobile”. Arī “Mantis” ir dēļa formas “hitbox” un spēlējot ar to nepieciešams daudz lekt, lai veiktu “flipus” un sekmīgi izmantotu plakano virsbūvi vārtu gūšanai, bumbas apturēšanai gaisā un spēlei uzbrukumā.

Nimbus

Šī ir viena no vairākām automašīnām ar nerkasturīga tipa virsbūvi kopā ar jau minēto “Endo”. Pateicoties kombinētā tipa “hitbox” un īsajai un šaurajai virsbūvei tas dod iespēju daudzveidot savu spēles stilu. Ja iepriekš ir ticis izmantots “Dominus”, tad nomaiņa uz “Nimbus” nesagādās grūtības, jo sajūta ar to spēlējot ir gana līdzīga.

Merc

“Merc” pavisam noteikti nebūs radīts visiem tā masīvā “hitbox” dēļ. Taču tā izmērs spēj darīt brīnumus, lai nosargātu vārtus neskartus, trāpītu pa bumbu gaisā vai vienkārši ietriecoties uzspridzinātu pretiniekus. Šis modelis tika iekļauts “Rocket League” jau pašā sākumā. Ir iespējams iegūt dažādas šī modeļa krāsu variācijas, bet kopumā tās nekā savādāk neatšķiras no standarta versijas. Ar šāda tipa “hitbox” ir tikai vēl viena automašīna – “Battle Bus”. “Merc” noteikti nedos ātrumu, bet spēku gan. Tā ir laba opcija iesācējiem, kuri vēl nav apguvuši spēles stratēģijas, lecienus vai “flipus”. Spēles stils ar šo modeli ir ierobežots, tomēr viennozīmīgi skaidrs – sit pa bumbu, cik vien stipri vari!

Noslēgumā jāpiebilst, ka galu galā automašīnas izvēle ir katra personīgais lēmums. Ja tiek dota priekšroka kādam modelim, kas nav šajā sarakstā, tas nenozīmē, ka izvēle ir kļūdaina. Droši izmanto modeli, kas tev šķiet labs un izbaudi jautrību, ko sagādā “Rocket League”, tomēr nebaidies arī eksperimentēt un piedzīvot jaunu spēles pieredzi, kas noteikti pavērs iespēju tavam progresam.

Pieslēgties

Dienas fokusā

Artūrs Šilovs un Ronalds Ķēniņš
25/05/2022 10:45

Dominance iemetienos, nulle vārtu ailē un pateicība par nenogulētu sākumu – septiņi novērojumi pēc PČ spēles pret Zviedriju

Latvijas hokeja izlase dalība Pasaules čempionātā noslēgusi ar zaudējumu pret Zviedriju – 0:1. Snieguma ziņā ne tā sliktākā spēle, taču nevaru piekrist Vītoliņa pēcspēles sarunā ar žurnālistiem paustajam viedoklim, ka…

17/12/2014 11:40

„Panthers” uzvar „Capitals” garākajā pēcspēles metienu sērijā NHL vēsturē

Pirms Floridas „Panthers” uzbrucējs Niks Bigstads realizēja izškirošo bullīti, kopumā tika veiktas 20 pēcspēles metienu kārtas. Metienus izpildīja 40 dažādi spēlētāji. Pēcspēles metienu sērija iekļuva NHL vēsturē, kā visu laiku…